[LUGOS] Brezžični USB

Bierbauch pajek at pajcevina.net
Wed Jan 16 17:10:37 CET 2008

Vprašanje sicer ni neposredno povezano z Linuxom, pa vseeno.

Ali obstaja in kje se da dobiti USB povezava, ki namesto kabla uporablja
radijske valove.
Ideja je, da imam na eni strani računalnik na drugi pa neko napravo
(npr. tiskalnik, skener itd.), na kateri v USB vhod priklopim eno
škatlico, ki potem komunicira s škatlico, ki je priklopljena na računalnik.
Zadeva se mora obnašati, kot da je med napravama navaden USB kabel.

Zakaj?
Ugotavljam, da mi zadeve ne delujejo, če je USB kabel daljši od cca. 2
m. Rad pa bi imel na računalnik priklopljen fotoaparat tako, da se lahko
slika takoj po pritisku na sprožilec prenese v program za ogled slik
(konkretno: Olympus E-1 s programom Olympus Studio, ki omogoča kontrolo
fotoaparata preko računalnika. Enako velja za Canonovo kobinacijo)

-- Iztok