[LUGOS] Hardware router in linux box

Scorpy scorpy at alldesign.net
Tue Jan 15 20:05:12 CET 2008

Pozdravljeni!

Preko routerja bom na obeh straneh vzpostavil VPN, ker je najbolj enostavno
in ker je na eni strani že postavljen router. Na drugi lokaciji sicer imam
linux, zato sem študiral, da bi dal v linux box še eno kartico in z routami
preusmeril promet na router.
Kako je torej najbolje nastaviti router, da bo zadeva delovala. Na linuxu mi
je jasno kako in kaj. Ni mi pa jasno kako naj nastavim WAN port na routerju,
saj bo dejansko priklopljen v lokalno omrežje in ne preko pppoe ipd. Naj
uporabim static IP in vpišem kar lokalnega? Vem, da nekateri routerji
lokalnih IPjev za WAN sploh nočejo uporabiti, ker sem imel že težave s temi
static IP na strojnih routerjih. Verjetno druge alternative itak ni ane?

Torej vsaka ideja oz. nasvet kako to najbolj enostavno izpeljati je
dobrodošla.

Scorpy