[LUGOS] Problem z virus scanerjem

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Tue Jan 8 12:25:31 CET 2008

Meni se je zgodila podobna situacija, nakar sem pobrisal vse definicije virusov,
katere je nato freshclam uspesno na novo nalozil in vse je delovalo naprej, to
predvidevam da bi bilo lahko tudi vzrok, ker bi drugace clamscan /cmdline/ to
zadevo moral vseeno resevati brez deamona!!

lp b.

Borut Rozman
Zipp design
http://www.zipp.nu