[LUGOS] Appliance vs. server

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Thu Feb 28 15:22:20 CET 2008

Živjo,

> Ah, da ne pozabim, ko sem prebral prvoni post in sem šel gledat
> specifikacije omenjenega "serverja" ML110 (v narekovajih, saj si tega
> imena v resnici ne zasluži) sem se rahlo čudil, kako neki bi v o mašino
> spravil 5 gigabitnih ethernet vrat. Ali res obstajajo giga ethernet PCI
> express kartice z več kot enim portom?

Hmm, torej definitivno je to "server". Ampak za manjša podjetja je čisto
zanesljiva rešitev. Torej ML110G5 ima onboard gigabitno kartico. Potem pa
ima 4 reže:

Slot 1: 32-bit/33MHz PCI at 3.3V slot;
Slot 2, 3: PCI-Express x8 connector with x1 link;
Slot 4: PCI-Express X8 connector with x8 link

kar pomeni, da teoretično v mašino lahko spraviš dodatne 4 mrežne kartice.
Lahko pa (če ne rabiš čisto gigabitne povezave v katerem od subnetov (recimo
proti DMZju ali kakem wirelessu) uporabiš kak poceni switch in delaš 802.1Q,
pa imaš še "več" mrežnih.

Drugače pa me bolj zanima naslednje:

Sedaj vem za Ciscota in 3Com, da sta akterja na področju L3 switchev. Kateri
so še drugi proizvajalci podobne opreme?

Hvala in brez zamere za trenutno res že offtopic debato.

LP, Nejc