[LUGOS] Appliance vs. server

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Feb 27 20:31:12 CET 2008

Howdy!

Ales Casar wrote:

> Ne razumem, kaj bi naj tocka 1 imela tukaj za orpaviti.

Ima, v ilustracijo pa tale Andražev tekst:

> Drugace pa ena perverzija z prakse .. DualCore Xeon, 2GB rama, 2x Intel
> 1000+ NIC (hardware interupt, ter hw flow-control) normalno prebavi
> 150-200Mbps L7 filteringa (kar si znas predstavljati, kako pozresna in
> zahtevna operacija je procesorska obdelava payloada). Sicer sem porabil
> kar nekaj casa, da sem popedena kernel in ethernet/ip stack da je to
> prezivelo. In ja, to je ena zadeva, ki dejansko v produkciji celo deluje
> in laufa ze vec kot 600 dni bp pri taki pasovni sirini  :)

Predstavljaj si, da je napedenal to en študent, ki je po dveh letih šel
na Google. In po nadaljnjem letu dni se temule sistemu nekaj postavi
napočez. Pride drug študentek, ki ima veliko znanja o vsej stvari, ne ve
pa, kako je prvi šudent tole napedenal. Kar pomeni, da

a.) traja par tednov, da drugi študent stvar ponovno usposobi na
ustrezen nivo. Kajpada na svoj način.
b.) stvar nikoli več ne deluje tako kot bi morala

Vse skupaj pa je posledica tega, da OSS pač lahko vsakdo prilagodi. Po
eni strani ta možnost prilagajanja pomeni hitrejši razvoj na splošno,
saj je velik dotok novih idej. Po drugi strani pa to pomeni večjo
kaotičnost, ki je v našem konkretnem primeru pač zgolj in samo slabost.

Ko prilagojeni sistem kresne in prvotnega implementatorja ni več v
bližini, je zelo majhna verjetnost, da bo svar še enkrat speljala. Pri
enterprise variantah je verjetnost za vzpostavitev prvotnega stanja
neprimerno večja. Za to obstajata vsaj dva razloga:

1. izvedba rešitve je standardizirana, zato jo pozna vsak spodoben
mehanik tiste firme (OK, Blayo bi rekel, da tudi - in predvsem -
snažilke iz tiste firme)
2. rešitve so dokumentirane, uporabniki pa o njih podučeni (Blayo bi
rekel, da udi varnostniki)

Ah, da ne pozabim, ko sem prebral prvoni post in sem šel gledat
specifikacije omenjenega "serverja" ML110 (v narekovajih, saj si tega
imena v resnici ne zasluži) sem se rahlo čudil, kako neki bi v o mašino
spravil 5 gigabitnih ethernet vrat. Ali res obstajajo giga ethernet PCI
express kartice z več kot enim portom?

--

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc