[LUGOS] Appliance vs. server

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Feb 27 19:04:56 CET 2008

On Wed, 27 Feb 2008, Martin Vuk wrote:

> Po moje gre tu predvesem za vprašanje tehnične podpore. Glavna
> argumenta proti OSS v omrežnih napravah sta bila dva:
> 1. študent diplomira, gre na morje ali delat na google
> 2. pri ciscotih nekatere stvari opravlja hardware, kar je menda
> hitrejše in boljše

Ne razumem, kaj bi naj tocka 1 imela tukaj za orpaviti. Je pa dandanes za
vsako omrezno skatlo kljucnega pomena, da ima nek programirljiv hardware,
ki opravlja vso zahtevno nalogo procesiranja paketov, ki potujejo skozi
skatlo. S softwarsko obdelavo preprosto ne mores biti dovolj hiter.

Da na tem podrocju ni prosto dostopnih resitev, je glavni razlog v tem, da
pri omreznih napravah ne potrebujes (samo) neke programske opreme, ampak v
prvi vrsti potrebujes fizicno skatlo preko katere povezujes med seboj
druge fizicne skatle. In fizicne stvari pac niso prosto dostopne. Ker ce
teoreticno gledano nekdo naredi en switch, ga ima pac on. Ce ga da komu
drugemu, ga pa on vec nima. Pri programski opremi je to lazje, saj tam
lahko svoj izdelek das ne samo enemu, ampak celemu kupu ljudi, pa ga sam
se vedno imas. In potem nekateri iz tega kupa stvar izboljsajo, jo spet
dajo dalje, ...

Lep pozdrav,
 		Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/