[LUGOS] Appliance vs. server

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Feb 26 21:29:57 CET 2008

Quoting Jure Pe?ar <pegasus at nerv.eu.org>:

> Dr?i. A hkrati (mogo?e naivno) pri?akujem, da je vsak, ki je bil sposoben
> osvojiti linux, sposoben tudi dojeti sistematiko (sicer ni sistemc :D ).

A seveda, sposoben ze sposoben ;) ampak placan pa ne za to. Poleg tega sef
ponavadi financira projekt do faze ko zacne funkcionirati, ko pa bi bilo
potrebno napisati dokumentacijo pa kar naenkrat ni ne casa ne denarja vec ;)

Ce pa je projekt ze v startu koncipiran tako, da bi najprej 3 mesece pisal
dokumentacijo, sele potem bi se lotil izvedbe (kar naj bi bilo pravilno) pa
itak ne dobi zelene luci, ker si sef ne more privoscit tega, da bi po pol leta
na kolegij prisel samo s kupom papirja in rekel: "Tako kolegi, zadeva sedaj na
papirju dela, samo se izvedba nas caka." ;)

> Pazi, da te m$ ne citira ;)

S tem bi sam sebi v skledo pljuval. Isto kot ce bi svoja neumna dejanja
opraviceval s tem, da je itak vecina ljudi na svetu neumnih, in da tudi ostali
pocno neumnosti. -> lugos-filo at lugos.si ;)

lp,B