[LUGOS] network manager

Blaz Podrzaj b at thz.net
Sun Feb 17 18:52:32 CET 2008

Ne. K pomeni, da se zadeva ne starta v tem nivoju zagona. Vse skripte,
ki naj bi
se zaganjale v dolocenem nivoju zagona se zacnejo s S (stevilke za S so pa
vrstni red zaganjanja). Se pravi recimo S10network. Torej ce je tvoj primarni
nivo zagona 5, moras K90network preimenovati v S10network, ce hoces da
se ti ta
skripta sploh zazene. Se lazje bos pa to naredil z ukazom chkconfig --list s
katerim bos preveril katere skripte se prozijo v katerem nivoju zagona. Potem
bos pa za skripto dolocene storitve (v tvojem primeru je to network) vklopi
zagon v dolocenih nivojih zagona. Ponavadi se ta skripta starta v v nivojih
zagona 2,3,4 in 5. To bos naredil z ukazom chkconfig --level 2345 network on.
To je vse. In nima kaj nagajt in delati probleme kot je nekdo omenjal.

Ponavadi se taksni in podobni problemi pojavijo ob nadgradnji distribucije s
stare na novo verzijo - to je klasika. Pri nobeni distribuciji se niso
naredili
orodja za nadgradnjo kompletne distribucije, ki bi predvidelo vse mozne
variante
uporabnikovih posegov v staro verzijo distribucije, iz tega pa sledi da bodo
vedno mozne tezave pri omenjenih nadgradnjah.

lp,B