[LUGOS] Video prenos v zivo

Tadej Kirincic tadej at sobotainfo.com
Sat Feb 16 15:26:30 CET 2008

Pozdravljeni,

ja, o VLCju sem tudi sam razmisljal. Sem se sicer prejsnji mesec nekaj
na hitro poigral s tem in je zadeva recimo delala za silo, s tem, da sem
za zajem videa uporabil TV tuner. Tezave sem imel le s kodeki, ker bi
zadeva morala spilat na windows media playerju. Slika je sicer bila
razmeroma OK, zvok pa mi je povzrocal tezave - domnevam, da je bil kriv
alsa driver za tv tuner..morda bi bilo boljse, da bi zvocni izhod na tv
kartici povezal direktno z vhodom na zvocni kartici in potem iz zvocne
zajemal zvok in ga posiljal naprej.
Prenose iz DSS pa, ce se ne motim, je mozno spremljat z quicktimeom (in
morda kaksnim drugim predvajalnikom), ne pa windows media playerjem.

Zanimiv je tudi ta link, vendar jaz zal potrebujem v obratni smeri -
torej spravit TV na internet.
Aja, se to...ne vem sicer, ce je ta podatek pomemben, vendar slika pride
do trenutnega serverja preko S-video.

LP, Tadej

Matej Kovacic pravi: