[LUGOS] [LUGOS-SLO] javni razpis: razvoj odprte kode (do 22.2.)

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Sat Feb 16 02:50:06 CET 2008

On Thursday 14 of February 2008 08:19:57 Miha Tomšič wrote:
> Hojla!

> Odlično, Mojca. Hvala za posredovanje.
>
> Časa je še en teden. Imamo kaj projektov?

Hm mogoče bi pa tole prišlo prav za kako posodobitev/oživitev projekta Pingo
Linux. Lahko bi le malo predelali ono dokumentacijo od prejšnjih let in potem
kar to poslali. Seveda, če je dovolj ljudi zainteresiranih, da bi sodelovalo.
Mogoče potem, ko nam odobrijo sredstva, lažje najdemo še kake dodatne ljudi
po ostalih forumih in "FLOSS vrtičkih" po Sloveniji.

Lep pozdrav,
Jure Repinc