[LUGOS] xine-lib nadgradnja -- rešitev

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Feb 14 18:49:46 CET 2008

Dragi moji tatatatirci

Se opravičujem, ker vam spet težim. Medtem sem namreč rešil problem.

S strani rpm.livna.org/ sem prenesel filet:
xine-lib-extras-nonfree-1.1.10-1.lvn7.i386.rpm

Prej sem imel:
xine-lib-1.1.10-1.fc7.i386.rpm
xine-lib-extras-nonfree-1.1.10.1-1.lvn7.i386.rpm

Nato sem instaliral
xine-lib-extras-nonfree-1.1.10-1.lvn7.i386.rpm
 xine-lib-1.1.10-1.fc7.i386.rpm

Uspelo je!

Izgleda, da ga je motila prav tista zadnja enka za minusom. Hm, pa tako picajzlanje! Zdaj vse dela. Bal sem se, da morda ne bo delalo predvajanje MP3. Pa je vse v redu.

Je pa tale Linux bolj birokratski od slovenske državne uprave.

Lepo se hahljajte

                                Poni

P.s.: Ali morda kdo ve, kako bi v Firefoxu izklopil slovnično/pravopisno pregledovanje. V pošti - Yahoo mi gre kar na živce tole, ko mi skoraj vse rdeče podčrta. Morda pa dela angleško. Morda bi moral kje preklopiti v slovenščino. Ampak jaz bi se tega vseeno raje znebil.