[LUGOS] Firefox, certifikati in spletno bancnistvo

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Tue Dec 30 12:52:52 CET 2008

Zivijo,

ima slucajno kdo izkusnje z namescanjem/prepoznavanjem citalcev kartic
s certifikatom na Firefox-u? Leto dni sem zivela v zmoti, da spletnega
bancnistva ni mogoce uporabljati nikjer drugje kot na Oknih, zdaj pa
sem ugotovila, da je bil problem v lisjaku, ki ne vidi certifikata,
medtem ko se Safari skoraj brez tezav poveze z banko.

Imam citalec CardMan 3121 (Omnikey) in Mac OS X (Tiger). (Ja, vem da
bom dobila kaksno retoricno vprasanje, kaksno vezo ima to z lugos
listo ...)

Ne spomnim se, kaksne gonilnike sem namescala, ampak ocitno sem v enem
od nakljucnih eksperimentov namestila prave ali pa jih celo sistem ze
ima, tako da znata sistem in Safari delati s certifikatom, ni pa mi
uspelo usposobiti Firefox-a ne na Windowsih ne na Mac-u.

Nekje sem zasledila zelo stara navodila (za Firefox 1.0), da je
potrebno za dodajanje naprave storiti sledece:
- Nastavitve -> Napredno -> Sifriranje -> Varnostne naprave -> NSS
Internal PKCS #11 Module -> Nalozi
ampak potem me vprasa po "Ime datoteke modula".

Kako naj vem, kaj je to? Katero datoteko moram dodati?

Datoteki, v kateri so predvidoma gonilniki, je ime
   ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg

Spodaj je seznam datotek, ki mi jih vrne "locate ifdokcm3x21" (brez
direktorijev). Poskusila sem z
/usr/local/pcsc/drivers/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.bundle/Contents/MacOS/ifdokcm3x21.dylib,
a brez srece. Kako Lisjaku dopovem, kako naj dostopa do mojega
certifikata?

Vmes sem se priblizno trikrat klicala na tehnicno pomoc in tarnala, da
mi pod Okni spletno bancnistvo sploh ne dela. Sele zdaj mi je postalo
jasno, da mi ni delalo zato, ker sem skusala banko zagnati preko
Firefox-a (cisto podzavestno, saj na IE niti pomislim ne vec), le-ta
pa ni videl certifikata. Vmes sem ponovno nalagala gonilnike, ponovno
zaganjala racunalnik, pa nic od tega ni pomagalo. Se bolj cudno je, da
je na drugem racunalniku brez kakrsnihkoli coprnij na Firefox-u vse
delalo, kot bi moralo. (No, skoraj vse. JavaScript in nekaj malenkosti
je odpovedalo, vendar so mi v tehnicni pomoci prijazno pojasnli, da
podpirajo samo IE in niso pokazali niti najmanjsih namenov, da bi
skusali stvar izboljsati.)

Seveda bi lahko Firefox sam prepoznal certifikate, ki so ze namesceni
na sistemu, ampak to je povsem druga zgodba.

Hvala,
    Mojca

----

/Library/Receipts/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg/Contents/Archive.bom
/Library/Receipts/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg/Contents/PkgInfo
/Library/Receipts/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg/Contents/Resources/English.lproj/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.info
/Library/Receipts/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg/Contents/Resources/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.bom
/Library/Receipts/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg/Contents/Resources/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.sizes
/Library/Receipts/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg/Contents/Resources/libusb.tar.gz
/Library/Receipts/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg/Contents/Resources/package_version
/Library/Receipts/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.pkg/Contents/Resources/postflight
/usr/libexec/SmartCardServices/drivers/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.bundle/Contents/MacOS/ifdokcm3x21.dylib
/usr/local/pcsc/drivers/ifdokcm3x21_mac_intel-2.5.0.bundle/Contents/MacOS/ifdokcm3x21.dylib