[LUGOS] pfSense - tezava pri paketih?

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Dec 24 23:19:44 CET 2008

Pozdrav,

ipsec je enkapsulacijski protokol. Obstoječi ip paketek -- kolikor
velik že ta pač je -- zavije v nov paket novega, ki je malo večji od
izvirnega. Mislim, da zraven pribije osem bajtov, ampak ne me držat za
besedo, ker tipkam na pamet. No, dokler je tako dobljeni paketek manjši
od mejne vrednosti (MTU je v tvojem primeru 1500), je vse okej. Ko pa
to presežeš, paketek ne more več po žici, saj ima nastavljen tudi flag
don't fragment. Še najboljša rešitev je, da na ipsec interfejsu
nastaviš MTU na 1500 minus kolikor pač že ipsec doda zraven.

LP,
U.

LP,
U.