[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Dec 16 20:28:47 CET 2008

Hojla

Tudi jaz grem odvečno pivo odtočit tja kot angelčki. Medtem pa premišljujem, kje hudiča bi lahko dobil podatke o sistemskih zahtevah Fedore 10 in 9. Na več krajih sem že pogledal, pa nič nisem našel. Prilagajanje paketov pa itak vedno delam med instalacijo. Pa čeprav mi je nek Pepček s strojne fakultete svetoval, naj instaliram kar vse. Rekel je, da on vedno instalira vse, kar je na instalacijskih CD-jih.

Ljubko Pukajte

       Poni