[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Dec 16 16:13:14 CET 2008

Dragi Jože

Take stvari si mi napisal, da ti kar moram odgovoriti.

Hmmmmm, pa poglejmo..... Takole bom rekel:

Nevem zakaj naj bi imel v FireFoxu 2.0.0.14 preveč tem. Saj vse dela v redu. Policijo pa sem tiste cajte rebuildal kar nekajkrat, pa ni bilo nobenega učinka.

Glede snega pa..... Bi se lahko tako zmenila, da bi mi ti poslal kak šleper snega, če bo snežilo pri vas, jaz pa ti lahko pošljem kako cisterno dežja. Saj dežja imamo toliko, da ga lahko zastonj talamo naokoli. Lahko se zastonj tuširamo cele dni. Če bi le padala topla voda.....

Deževen pozdrav

    Poni