[LUGOS] router

Uroš Golja goljau at comcom.si
Tue Dec 16 13:58:29 CET 2008

Pomojem je strah odveč. Taki in podobni routerji se konfigurirajo
izključno preko web vmesnika. Tovarniško večinoma pridejo nastavljeni
tako, da se oglašajo na naslovu 192.168.1.1 in imajo tam celo prižgan
DHCP server. Tisti "OS requirements" so najbrž napisali samo zaradi
Linksysovega quick-startup wizarda (vstavi cdrom, klikni sem, pritisni
to in ono), ki pa res teče samo na winsih.

Četudi ti gre vse narobe, lahko router v prvo še vedno pokonfiguriraš
na kakšni bližnji windows kišti, vse nadaljnje popravke pa opraviš
preko firefoxa na lunixu.

--
LP,
U.