[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Dec 15 21:08:16 CET 2008

Stari, takole bom rekel.

Firefox 2.0.0.14 je čisto hiter z vsemi spodaj omenjenimi temami.

- Miami Dolphins
- Minofox
- Orbit Yellow
- Foxhex
- Pink Hope
- Walnut for Firefox

Zdajle uporabljam Miami Dolphins in vse je čisto v redu in hitro.

Razširitve pa so:

- AdBlock Plus 1.0
- Dom Inspector
- Črkovalnik za slovenski jezik

Seznam Vstavki pa je bil v Firefoxu 3.0.4 prazen, če se prav spomnim. Zdaj sem namreč prešel nazaj na Firefox 2.0.0.14. Tukaj vse v redu dela. Pa bom raje počakal na Firefox 3.1. Menda bo kmalu kuhan.

Še beseda o SELinuxu. Sprva sem ga imel na enforcing, ker mi je tako svetoval instalacijski program. Menda je to v Linuxu privzeta nastavitev. Potem, ko mi OpenOffice 2.3.0 ni hotel delovati, sem preklopil na permissive. Potem je deloval. Čez čas pa so se že ob zagonu sistema (Fedora 7) pričela pojavljati čudna sporočila. SElinux me je prepričeval, da z neko od komponent Ooooo nekaj ni v redu. Pozabil sem kaj. Rekel mi je, da moram narediti "text relocation", karkoli že to je. Ampak včasih pa so se pojavljala še druga sporočil, v zvezi z drugimi programi. Sicer je vse delalo v redu, a vseeno sem čez čas povsem izklopil SElinux, ker so mi vsa ta sporočila šla na živce.

No tako, že tako sem preveč nakladal. Zdaj pa je konec. Ampak še vedno dežuje. A bo sploh kaj snežilo v Ljubljani?

                      Poni