[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sun Dec 14 10:35:07 CET 2008

Hojla

Zanima me, če je še kdo drug opazil tele hecne stvarce v programu FireFox 3.0.0.4.

1. V temi FoxHex ni vertikalnega scrollbara. Menda manjka tudi horizontalni, kolikor sem videl na forumu http://support.mozilla.com. Gumbi v Orodja/Razširitve in Teme pa so v temi FoxHex nekako..... nevidni. Vidni so namo napisi na gumbih.
2. Izrisovanje oken v Orodja/Razširitve in Teme je nekam počasno. Ta upočasnitev je v kaki temi komaj opazna. Na primer v temi Walnut for Firefox pa je tako očitna, da na primer:
a. Če se želim v menuju Jeziki premakniti od začetka seznama proti koncu, se pomika tako počasi, da bi šel vmes lahko na kavico.
b. V menuju s seznamom instaliranih tem pa na primer, če ukažem "Poišči posodobitve", če na primer trenutno ni nobene posodobitve na voljo, se ob koncu postopka zgoraj pod menuji prikaže sporočilo: "Ni najdenih posodobitev". Počasi prileze iz menuja navzdol. V FireFoxu 2.0.0.14 to traja kako sekundo, v Firefoxu 3.0.4 pa bi rekel po občutku, da kakih trideset sekund. Prav gledam lahko, kako počasi po milimetrih leze ven.

Aja, pa še en hec moram omeniti za konec. Ko zaženem FireFox 3.0.4, se najprej spodaj na "pultu" prikaže ikona FireFoxa, ki prevrača kozolce. Ko se FireFox naloži, pa še ena z imenom strani, na kateri sem trenutno. Ampak tista prva pa še kar vztraja. Še kakih trideset sekund veselo prevrača kozolce, potem pa izgine. Kot da bi FireFox 3.0.4 poskušal nekaj naložiti, pa ne more.

Vse te probleme sem "rešil" tako, da sem odstranil verzijo 3.0.4 in ponovno instaliral 2.0.0.14. Baje obstaja tudi FireFox 2.0.0.18, ampak jaz ne morem najti te verzije v okusu RPM za Fedoro 7. Sem iskal na
1. http://rpm.pbone.net/
2. http://blog.famillecollet.com/ (Les RPM de Remi)

Lep deževen pozdrav pošilja

    Poni