[LUGOS] majhne diskete

Grega Leskovsek mavricek at gmail.com
Sat Dec 13 19:04:41 CET 2008

Vem, da je neeumno, samo ne znam uporabljati adepta 3 na Kubuntu 8.10.
Ne vem kako naložiti nov paket na primer firefox, mtools ...
Vse kar znam je klikniti fetch package list ipd.
V searchu ne vem kako poiskati nov paket, sem probal označiti vse
relevant tage, in ne vem za kaj se uporabljata vrstici State in
Requested - ali moram klikniti njune ikone, da posivijo ali ne ...
Še vedno mi ne najde nobenega paketa ...
Prosim pomagaj, vnaprej hvala, Tvoj študent, Grega Leskovšek

Mi lahko prosim pomagaš?

9.12.08 je Ales Smrdel <aless na veronica.fri.uni-lj.si> napisal/-a:
> Najlazje tako, da instaliras paket mtools in potem uporabljas
> njegove utilitije mdir, mcopy, mcd, ....
>
> Lp, aless

When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
http://users.skavt.net/~gleskovs/
All the Love, Grega Leskov'sek