[LUGOS] varnostna kopija na trak

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Dec 12 14:19:50 CET 2008

Poglej si Flexbackup. To je ena perl skripta, s katero lahko arhiviras
na trak,
v file ali v direktorij. Lahko izbiras mehanizem/tipi arhiviranja in sicer med
tar, cpio, afio, lha, zip, dump, rsync ali copy. Mislim da ne zna nadaljevati
na novi kaseti ze zacetega arhiva, lahko pa zato definiras vec setov in ti bo
za vsakega zahteval novo kaseto...

lp,B