[LUGOS] obletnica

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Dec 11 14:23:39 CET 2008

Janko, žebljica na glavico.

Ni ravno GPL koračnica, za prijetno valovanje :D pingvink in pingvinov,
ki plešejo na ritem ob install-festu, bo pa ravno dobra! Jo dam na
zastonj. Ergo, lahko jo uglasbite/prevedete in po mili volji izvajate
ali recitirate pod pogojem da me pred izvedbo omenite kot avtorja
besedila. Napisana je bila pa že davnega desetega avgusta 2005 in takrat
tudi vržena na forum.
Za hekerstvo: lepa hvala za kompliment!

Jože

P.S. Repetitio est mater studiorum. (Latinsko: Ponavljanje je mati
modrosti.)

    Himna linuxašev

Vsi hočejo poceni,
kot jabolka jeseni.
V stvari smo zastonj,
v njej je idejni boj.

Eden kvačka, drugi piše,
tretji grafiko nam riše.
Spet nekdo prevode dela,
skupina odzadnih izvisela

pred novo bo distribucijo,
a brigajo se za – polucijo.
Sistem ustreli in poženi
rad bi imel vsak novinec.

Vendar pove prostovoljec,
da s sistemom se oženi,
potem pa prav lepo od kraja,
sicer ga sita bo uboga raja.

Janko Harej pravi:
> Zdravo,
>
> kot bolj mlad :-) (al pa več kasno došel)
>
> lahko le skromno izrekam čestitke zaslužnim
>
> Vse najboljše za te,
> vse najboljše za te,
> vse najboljše dragi Lugos,
> vse najboljše za te ...
>
> lp
>
> Janko H.
>
> Matic Smerdu pravi:

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!