[LUGOS] obletnica

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Dec 11 13:37:34 CET 2008

Najbrž misliš rit-me iz subvaferjev.....

Ja, golaž pa se prileže. Posebej še po dolgem pohodu. Ja, morali bi organizirati kak pohod po poteh LUGOS-a. Pa ta stari bi lahko obujali spomine na mlada leta in na to, kako so se borili za svobodo softvera (GPL). Kakšen pesniško navdahnjen heker pa bi lahko napisal himno GPL-ju.

Na primer:
Na juriš, na juriš, na juriš,
Na juriš juhej GPL.

Ali nekaj takega.