[LUGOS] Monopola je konec!

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Tue Dec 2 09:28:57 CET 2008

Še dodatek,

Monopol kot tak ni prepovedan. Prepovedana je zloraba monopola.

Toda pri debati IE vs. Firefox se je treba spomniti še ene podrobnosti.

Velika večina MS Windoze računalnikov še vedno ima nameščen IE. Logično,
saj tega ni mogoče odstraniti. Nasprotno, Firefox je še vedno odstranljiv.
V tem smislu je IE vselej prežeča grožnja za Firefoxov obstoj.

Firefox pa nikoli ne bo za IE predstavljal takšne grožnje.

V tem oziru je Firefox "underdog" ne glede na sedanji čez 50% delež. Ta
delež je lep in je takšen zgolj in samo zaradi kakovosti izdelka.

Hecno pri deležu, ki ga ima IE je ta, da ga ne zagotavlja "kakovost
izdelka", temveč zgolj dejstvo, da je pač IE prednameščen (zlasti, če je
integriran v OS) in prisoten.

Žal to hkrati pomeni, da že pri vprašanju "koliko procentov računalnikov
ima nameščen FF vs. IE" ti odstotki najbrž niso tako samoumevni. Že iz
preprostega razloga ne, ker je seštevek teh procentov čez 100%. Logično,
saj sem že omenil, da na Windozih poleg FF pač še vedno nekje obstaja IE.

OK, nuff of this, ker itaq nima veliko zveze z LUGOS.

LP

D.