[LUGOS] Printanje iz linuxa na windows shared printer

Ljubo Brglez ljubo at artsoft.si
Thu Aug 14 09:27:25 CEST 2008

Pozdravljeni!

Na Windows XP imam priklopljen Canon iP1000, ki je v skupni rabi in
drugače lepo deluje v omrežju. Ustvaril sem tudi enega userja za ta namen.

Na Fedori sem zagnal cups, uporabil tisti wizard
(System-config-printer), Windows printer via Samba, vnesel
smb://server/sharename, username, password. Za driver sem izbral pa
iP1500, ker za 1000 ne najdem. Po namestitvih enih rpm-jev iz canon
support strani se je v /usr/share/cups/model prikazan .ppd za 1500...

Skratka ko rečem hočem printat se ne zgodi nič. Na XP-jih se prikaže
takšen print job:

Document Name: Remote Downlevel Document
Owner: (novoustvarjeni uporabnik)
Pages: N/A
Size: se premika od 0 do 2,24 MB

V tem času lučka na tiskalniku utripa, kot bi ga pravkar prižgal.
Ta print job potem izgine.

Ima morda kdo kakšno idejo zakaj zadeva ne deluje?

Ljubo