[LUGOS] config.inc.php

polz polz at aufbix.org
Sun Aug 10 14:05:15 CEST 2008

On Sunday 10 August 2008 11:04:15 Grega Leskovsek wrote:
> V bistvu sem pozabil povedati, da uporabljam phpmyadmin. Torej, če
> odkomentiram vrstico $cfg['Servers'][$i]['host'] = 'localhost'; b i
> stvar že morala delovati(zakaj so večina vrstic zakomentirane mi
> ostaja vprašanje) ali moram še skonfigurirati my.cnf?
Večina vrstic je ponavadi zakomentiranih zato, da imaš na voljo nek primer,
osnovo, okrog katere je potem lažje izvajati konfiguracijo, če to počneš
prvič.

Sumim (ampak ne vem), da bi moral za vsako ime tvojega računalnika, na katerem
naj bi bila baza dostopna, dodati novo vrstico tipa $cfg['Servers'][$i]
['host'] = 'ime.serverja';
slediti bi verjetno moral kak i++ .