[LUGOS] Routing externega IPja na PC znotraj mreže

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Aug 6 12:46:47 CEST 2008

Howdy!

Glede na opisano sklepam, da ti iptables delajo NAT tudi za eksterni IP,
ampak tega pa ne bi smelo biti. Gotovo se da iptables nastaviti tako, da
pakete, ki jih dobi na interface ppp0 in je DST IP različen od javnega
IP naslova GWja, nič ne spreminja. Podobno bi moralo veljati, da pakete,
ki pridejo na interface eth0 in nimajo SRC IP iz omrežja 192.168.1.0,
pusti preko nespremenjene.

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

Q:	How many hardware engineers does it take to change a light bulb?