[LUGOS] Routing externega IPja na PC znotraj mreže

Matej Žerovnik levak at element.planetq.org
Tue Aug 5 10:10:38 CEST 2008

Lep pozdrav!

Imam poslovni ADSL paket in kot takemu mi pripada 10 zunanjih ipjev.
Imam pa na lokalni mreži en PC, za katerega želim, da je od zunaj
dostopen preko externega IPja. Seveda pa mora podatke tudi oddajati
preko istega IPja.

Kako to narediti?
Na strežniku dvigniti ppp0:1 interface s tem ipjem in potem z iptables
forwardirat ves promet? Samo potem bo šel promet notri po enem ipju, ven
pa po drugem(tako si jaz predstavljam). To potem ne bo to.

Ima kdo stvar rešeno pa mi lahko postreže z že pripravljeno rešitvijo
ali pa me vsaj napoti na kak HOWTO oz. pove, s katerimi programi to dosešt.

lp, Matej