[LUGOS] [Fwd: 2 problema z Ubuntu 8.04]

Miha smihael at gmail.com
Wed Apr 30 11:20:11 CEST 2008

Men tud SiOL nagaja, in to velikokrat. Sredi prenosa mi prekine povezavo in
zamenja IP številko. Prenos gre seveda k vra.. Sem prisiljen uporabljati
KGet nameso Firefoxa za prenose zdaj, pa mi nobeden ne verjame - in ni z
nastavitvami nobenih probelmov - to se dogaja tako v Debianu kot Ubuntuju.

2008/4/29 Grega Fajdiga <Gregor.Fajdiga na guest.arnes.si>:

> Grega Fajdiga pravi:

> pa

> Čudež! Danes sen še enkrat poskusil povezavo nastaviti s
> pppoeconf in je delovalo, Napaka je čudežno izginila. Očitno so
> imeli šri SIOL-u težave, ki so jih zdaj odpravili. V vesolju spet
> vlada red :-)
>
> Lp,
> Grega

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha

Mihael Simonič
Web design and Linux open source programs writer:
⋙ page: http://supermonitor.sourceforge.net
⋙ info: smihael na gmail.com