[LUGOS] Štetje

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Mon Apr 28 23:06:07 CEST 2008

On Monday, April 28, 2008, 22:50:54, Grega Fajdiga wrote:

> Se mi je zdelo :-) Nic ne bom kompliciral. Menuje, stringtable in
> dialoge bom skopiral v locene datoteke in za vsako datoteko
> pognal skripto pa bo. Prevedljivo besedilo je vedno med
> navednicama. To bi moralo s tvojo skripto delovati, ne?

Ja. Skripta šteje specifično vrstice v teh dveh formatih:
  IME "besedilo"
  IME, "besedilo"
(pri čemer ni važno, kaj pride za besedilom - samo da se začnejo na
tak način)

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://eternallybored.org/ >

The most important leg of a three legged stool is the one that's missing.
       -- Lyall's Fundamental Observation