[LUGOS] En kup dobrih novic ...

Miha smihael at gmail.com
Mon Apr 28 13:33:23 CEST 2008

Sploh lepo še posejep pa ta prvi del :D.

Ja. Pri nas so ljudje večinoma preveč zaplankani. To vidim v šoli, kjer mamo
poleg Worda naložen še MS Office, pa me skor skamenjajo če odprem datoteko v
OO.org: "A hočš ti računalnik pokvart. A ne veš da so tuki lahko virusi?".
Prov zabavam se k pošiljam naokoli datoteke v .otd, pol pa so prsiljeni
"virus" odpret! Nekoliko manj zabavno je ko mi vslilijo .docx pa ga morm
pretvarjat :(. Oh ta M$!

Čeprov uradno mislim, da je prekršek uporablat .docx za pošiljanje, vsaj
dokler je .doc ta glavni standard. Zanimivo je da je imel KWord v svojih
začetkih todi XML format, pa so ga potem opustili.

--
Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha

Mihael Simonič
Web design and Linux open source programs writer:
⋙ page: http://supermonitor.sourceforge.net
⋙ info: smihael na gmail.com