[LUGOS] [Fwd: 2 problema z Ubuntu 8.04]

Grega Fajdiga Gregor.Fajdiga at guest.arnes.si
Sat Apr 26 14:18:23 CEST 2008

-------- Izvirno sporočilo --------
Zadeva: 	2 problema z Ubuntu 8.04
Datum: 	Sat, 26 Apr 2008 13:43:48 +0200
Od: 	Grega Fajdiga <Gregor.Fajdiga at guest.arnes.si>
Za: 	Lugos lista <lugos-list at lugos.si>

Zivjo!

Imam dva problema z Ubuntu 8.04:

1. Imam internet povezavo prek optike. Ko poženem pppoeconf, da
bi povezavo nastavil, začne iskat po omrežnih karticah. Ko pride
do kartice, na kateri je omrežni kabel, javi napako "Bogus pppoe
length field". Nato poskusam se z ukazom

# pon dsl-provider

vendar se povezava ne vzpostavi, pac pa se zacnejo na zaslonu
izpisovat nakljucni znaki (v glavnem zaviti oklepaji). V WinXP
mi, kot vidite, povezava deluje brez problema. Malo sem googlal,
a nisem nasel nic pametnega? Predlogi?

2. Imam zaslon Sony S71R:
http://www.aurora.se/sony/sony-s71r.htm

Ko startam X Window, je slika zamaknjena v desno (desni rob je
odrezan, levi pa črn). V WinXP teh težav nimam,kakor tudi ne, če
namestim Nvidiiine (graf. kartica je Nvidia Geforce 7300). Na
zaslonu ni gumba za avtomatsko centriranje slike. Se da kaj naredit?

Lp,
Grega