[LUGOS] Antispam

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Mon Apr 14 11:34:06 CEST 2008

Živjo,

na enem poštnem strežniku (zanimivo, samo enem) imam težave s spamom - nameščen
imam amavisd-new in SpamAssassin + ClamAV, poleg tega uporabljam postgrey za
greylisting (isto tudi na sekundarnem MXu). Trenutno imam v postfix queue-u
1500 mailov, 95% je takih:

51E0819E013     6308 Mon Apr 14 11:29:07  MAILER-DAEMON
            (connect to waldorf.cegedim.fr[194.5.134.166]: Operation timed out)
                                          root at waldorf.cegedim.fr

nekaj pa takih:

D810C19E1FC*   10299 Mon Apr 14 10:25:06  103006_5393804786 at bounces.spamarrest.com
                                          7832494 at firma.si

Torej prvi so očitno odgovori spamerjem, da random naslov, na katerega je spamer
poslal mail, ne obstaja. Drugi je pa prihajajoči spam (vidi se random naslov prejemnika).

Kaj še lahko naredim, da ubranim moj server pred to navlako in zmanjšam moj
postfix queue? Bral sem tudi o nolistingu, vendar po mojem ne bo nekega zelo velikega
učinka.

Hvala,
Nejc