[LUGOS] restavriranje starega diska...

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Apr 13 23:51:21 CEST 2008

Ajlo nazaj!

Vsekakor hvala za vsakovrstne info. Mountam disk kot hdb1.

Disk dela brez vsakega posega 100% (r/w!), sem čezenj že pognal antivirus
(ClamAV) s Trinity Rescue Kit-a V3.3 beta.

<http://trinityhome.org/Home/index.php?pid=1&wpid=5&p_node=1&edit_pid=5&front_id=12>

Ni odletel filesys, odletel je kontroler (glav, motorčka, etc.), ki z vsem
upravlja. En smd čip (velik PLA) je preprosto privzdignilo s starega vezja.
Šparajo Japonci, nimajo za lot.

Ergo, jaz bom zadevo dal na eth0, dhcp in samba - kar je avtomatika v TRK.
Isto na drugem PC-ju, ki je že skonfiguriran z ogromnim /pub (32G), kar je
pametnega tja, in mkfs /dev/hdb1 nanovo.

lp, Jože