[LUGOS] eject gumb

Matjaz Kljun matjaz.kljun at pef.upr.si
Sun Apr 13 23:16:23 CEST 2008

Bernard wrote:
> zdravo,
> kako naj izklopim delovanje fizičnega gumba za izmet dvdja, tudi kadar
> ni nič v njem. (mularija mi preveč gor hara.

Sem se nasmejal. Hvala. Lahko naredimo spisek Lugos-family :).
ne vem odgovora na tvoje vprašanje. Sem imel pa podobne probleme.

Jaz imam "družinski" pc v dnevni sobi in sem se dva tedna trudil
da bi prvega otroka z resnim NE in groznim izrazom na obrazu
odvrnil od stikanja. Če bi samo DVD enoto odpirali bi bilo fanj :).
Dogajalo se je tudi, da se je racunalnik med resnim delom tudi
resetiral :). Pol pa sem 15 sekund ugotavljal kaj se je zgodilo,
dokler nisem zagledal enega majhnega prstka, ki se je igral z gumbi.

Pa sem izumil vse živo. Pleksi steklo v disketnik, ki je pokrilo
še gumbe, pa premikanje stikal na stranico računalnika, pa ....

Zdaj pri drugem otroku je enako. Ti gumbki so pač preveč magični.
In rešitev: en star PC jim daš na razpolago, ga priklopiš samo v
elektriko (brez tipkovnice, miške, ...) in dopoveš, da je to njihov
in lahko stiskajo kolkr hočejo. Moji se po dveh dneh naveličajo in
pustijo vse na miru, ker ni več zanimivo.

Aja ... moja imata vsak svojo tipkovnico (brez kabla). In tudi to je
zaleglo, da jim ta na mizi ni več zanimiva. Kakpšn krat sem se
odstranil od računalnika, in ko sem prišel nazaj je bla source koda
povečana z meni neznanim programskim jezikom :). Seveda ni nihče
ničesar vedel.

Lahko pa imaš neprekinjeno mountan CD :).

lp mk