[LUGOS] restavriranje starega diska...

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Apr 12 17:49:45 CEST 2008

Pozdrav!

Po nekako štirih-petih letih iskanja sem za predpotopni Fujitsu MPC 3043AT (ki
mu je odletel kontroler samega diska, ne IDE vmesnik) našel ustrezen
kontroler. Našel sem ga na pol manjšem disku iste firme - in dela praktično
brez napake, razen nekaj nečitljivih sektorjev, ki jih lahko pripišem
posebnostim CHS/LBA/LCHS.

Po ugibanju kaj je gor, sem ugotovil, da imam particijo vfat v kompletni
dolžini, sicer bootable. OS in uporabniški programi me ne zanimajo in mi to
ni namen obnavljati.

Rad bi le rekonstruiral datotečni sistem in s tem preostale podatke, predvsem
tisto kar sem na tem sistemu naredil s POVRayem in nekaterimi ne-MS programi.

Zanima me:
- katera opensource orodja so za to delo najprimernejša,
- katere metode so najboljše - razen razmagnetenja seveda ;).

lp, Jože