[LUGOS] Mogoče ima kdo kakšno idejo na legerju

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Mon Sep 10 14:47:48 CEST 2007

Hojla!

Pred časom smo v firmi uporabljali en grd hack, da smo locirali naše
embedded boxe na omrežju. Do verzije jedra 2.4.19 je imel ICMP reply
nastavljen TTL=255 in smo na podlagi tega  in broadcast pinga locirali
naše škatle. Po defaultu je bil tudi broadcast ICMP ping vklopljen.

Me pa zanima, če obstaja, kakšne podoben trik, kjer bi lahko na
podlagi nekega stringa v brodcast replyju locirali naše produkte v
omrežju. Nek generičen servis. Mogoče broadcast ping in pol finger...

Osebno se mi zdi finger mal preveč vsiljiv in bi raje kakšno drugo
rešitev, ne bi pa rad svojega serverčka izumljal.

Hvala in srečno