[LUGOS] asterisk blues

Rok Potočnik r at rula.net
Wed Sep 5 03:48:40 CEST 2007

Bi pogledu v arhiv, ako je blo kej govora o tem na listi pred casom, ampak je page offline pa ne morm... lastne arhive pa tud nimam vec ker sem pred nekaj meseci pomotoma urejal /home particijo z partition magicom pa so vsi podatki avtomagicno izginili... no.. preidimo k stvari, in sicer, dva vprasanja:

Predvsem kakim asterisk programerjem...
Ta programcic se sip serverju, na katerega zelim, da se registrira, predstavi drugace, kot zelim:
--- sip.conf
register => 123456 at domena:123456 at server/123456

[bla]
type=friend
secret=123456
username=123456
host=server
fromdomain=domena
insecure=very
context=bla-incoming
---
Ter bi rad, da se na server registrira s stringom:
From: <sip:123456 at ip>;tag=bla
in ne kot
From: "asterisk" <sip:asterisk at ip>;tag=bla

Sedaj pa se eno vprasajne, kar se tice dialplana
Ako dobim klic od nekoga od zunaj, mi interni telefoni zvonijo le v primeru, ce imam takole:
--- extensions.conf
[detel-incoming]
exten => ${DETELCIDNUM},1,Answer
exten => ${DETELCIDNUM},2,Playback(beep)
exten => ${DETELCIDNUM},3,Dial(SIP/${KISTA}&IAX2/${QTEK}&SIP/${BELCO},30)
exten => ${DETELCIDNUM},4,VoiceMail(${KISTA})
exten => ${DETELCIDNUM},5,PlayBack(vm-goodbye)
exten => ${DETELCIDNUM},6,Hangup
---
Jaz bi pa raje videl, da se asterisk ne oglasi (Answer) ampak se dela kot da zvoni ter klic 'preusmeri' na tiste masine, ce se pa po 30 sekundah nihce ne oglasi pa zadevo preusmeri na voicemail...

lp, rok.