[LUGOS] tezava z prikazovanjem internet strani

Aljosa Spanger aljosa.spanger at siol.net
Mon Sep 3 17:09:09 CEST 2007

Zivijo,
Doma imam streznik na katerem naj bi bil postni streznik in web streznik.
Za DNS uporabljam amisove streznike (ns1.amis.net, ns2.amis.net,
ns3.amis.net). Kopija zone datoteke pri amisu je spodaj.
mail.spanger.org ---> ime postnega streznika
www.spanger.org ---> alias
ftp.spanger.org ----> alias

Nekaj je narobe. Ker mi internet strani ne prikazuje prav
(http://www.spanger.org). Trenutno je samo testna stran.
 NAPAKE:

   1. V brskalniku Opera najprej pokaze stran pravilno, potem pa napise
      "Could not locate remote server"
   2. V brskalniku Firefox najprej pokaze stran pravilno, potem pa
      napise "Spletni naslov ni veljaven in ga ni mogoce naloziti"

KOPIJA ZONE DATOTEKE:
> Prilagam zono za spanger.org <http://spanger.org>:
>
> $TTL    1H
> @               IN      SOA     ns1.amis.net <http://ns1.amis.net>.
> hostmaster.amis.net <http://hostmaster.amis.net>. (
>                                2007081701      ; Serial
>                                8H              ; Refresh     8 hours
>                                2H              ; Retry       2 hours
>                                1W              ; Expire      7 days
>                                1H )            ; Default TTL 1 hour
>
>                IN      NS      ns1.amis.net <http://ns1.amis.net>.
>                IN      NS      ns2.amis.net <http://ns2.amis.net>.
>                IN      NS      ns3.amis.net <http://ns3.amis.net>.
>                IN      MX      10 mail

> [...]
Zanima me kaj bi bilo potrebno popraviti, da bi vse skupaj prav delalo?

LP in hvala ze vnaprej

Aljosa :-)