[LUGOS] bzip2 in ostale nepotrebne kompresije pri arhiviranju

Rok Potočnik r at rula.net
Sun Oct 28 22:47:48 CET 2007

> Če imaš 2 diska, kjer so na enem podatki, lahko v resnici mirror
> vzpostaviš ne da bi moral prej podatke nekam prepisat - narediš RAID1
> mirror z dvema diskoma, kjer pa takoj označiš enega kot manjkajočega
> (pri mdadm uporabiš namesto particije kar "missing"). Potem prepišeš
> podatke na RAID, in dodaš vanj še drugi disk, da se vzpostavi
> zrcaljenje.

Torej.. v prihodnje, ce prav razumem, naredim kar...
V primeru, da imam podatke na hda1, mirror pa bi rad naredu na hdc1
mdadm --create /dev/md0 -l1 -n2 hdc1 missing
mkfs...
mount /dev/md0 /mnt/raid
cp -ax / /mnt/raid
pol po potrebi porihtat MBR na disku
rebootat z 'raid' diska pa dodat prvo particijo v mirror?
mdadm --manage ... ali kaj podobnega?

> Žal, kolikor poznam tar+bzip2, so podatki nerešljivi, ker bzip2 vidi
> celoten tar arhiv kot eno samo datoteko, in stisne vse naenkrat - če
> torej v sredini nekaj manjka, ne ve, kako rekonstruirati preostale
> dele.

Hooray. Torej sem res pecen...morda kaki dodatni napotki kaj naj uporabljam namesto tar bz2? Navadn tar? Js bi meu kaj takega da bi blo simpl za uporabo ter da bi lovilo nekonsistence v fajlih... recmo.. ce ti en del zmanjka da se ga da restavrirat s pomocjo kake hash tabele pa checksuma oz. ce se ga ne da restavrirat, pac nadaljuje pr naslednjem bloku.

Verjamem da bi bla kompresija bolj ko ne 'nikakva', ampak to me od zdj naprej niti ne gane vec...

Lp, rok.