[LUGOS] follow-up: md array hecnosti, spet

Uroš Golja goljau at comcom.si
Sun Oct 28 18:44:36 CET 2007

Pozdrav vsem,

moj Promise mi še vedno ne da miru. Odkar sem iz računala izpulil drugo
mrežno kartico, se gonilnik sata_promise ustavi enkrat na dva dni
(poprej se je vsakih par ur). Danes sem končno zbral voljo in odkril,
kaj je pravzaprav bilo narobe. Vse kaže, da sem odkril "težavno"
kombinacijo. Mislim, da gre večj del krivde pripisati matični plošči:
proizvajalec MSI, model MS-6380E, bolje poznan kot K7T266 Pro2-A. Link
do proizvajalčevega sajta:
http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=495&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=

Iz meni neznanih razlogov se dogodi, da se na IRQ kanalu, kamor je zapet
Promisov SATA krmilnik, pojavi huronsko veliko prekinitev. mpstat pravi,
da ima normalno zdrav PC v lerlaufu nekje med 40 in 300 prekinitev na
sekundo. No, tale strežnik s Promisom jih je imel 120.000. Ko sem kernel
zbudil z opcijo noirqdebug, se sata_promise sicer ni več ustavil, vendar
je prekinitev še vedno bilo enako veliko. Vse skupaj so zasedle nekako
5% procesorskega časa. Pravkar sem kernel zbudil z opcijama nolapic in
noapic. Prekinitev je normalno (40-50), procesor je 100% v lerlaufu.
Diagnoza: hroščat APIC. Več pove Wikipedia.

Toliko v vednost in ravnanje.

LP,
U.