[LUGOS] rezervacija predavalnic

Robert Ludvik r at aufbix.org
Thu Oct 25 06:25:06 CEST 2007

Matjaz Kljun pravi:
> Pozdravljeni!
>
> A pozna mogoče kdo orodje, ki bi omogočalo prikaz zasedenosti predavalnic
> na šoli. Nekdo bi na primer lahko pogledal za določeno predavalnico, kdaj
> je zasedena in kdaj prosta (v obliki koledarja). Administrator bi pa
> "polnil"
> urnik.

V eGroupWare je modul Resources (Sredstva), ki ga mi uporabljamo za to -
nima sicer sedežnega reda ipd. Dela pa tako, da ustvariš dogodek
(predavanje) v koledarju (datum, trajanje ...), lahko dodaš udeležence
(ljudi) in dodeliš sredstva (učilnico). Drugi potem ne more na isti
termin rezervirat učilnice.
Lp