[LUGOS] disk

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Oct 23 22:40:07 CEST 2007

Keyring manager lahko smatras kot neke vrste "wallet" za vse razlicne
passowrde
s katerimi operiras na sistemu. Ti passwordi so potem shranjeni v keyring-u in
zasciteni z enim "master" paswordom (nastavis ga prvic, ko se ti keyring
manager pozene). Ko te bo neka storitev vprasala za password bo keyring
manager
najprej pogledal pri sebi, ce slucajno hrani omenjeni password, se pred
tem bos
moral pa vpisati password za keyring manager (nekaj takega kot master password
za certifikate shranjene v FireFox-u). Ta "master" password vpises samo enkrat
na sejo in drzi potem do odjave.

Jaz imam to zadevo tako reseno, da sem si namestil keyring pam modul, ki mi za
keyring manager uporabi kar moj password za prijavo v sistem. Se pravi ko se
prijavim, se avtomatsko izvede tudi odpiranje keyring-a z istim passwordom.
Jasno je to, da moras keyring password nastaviti enako kot login
password, cene
ti zadeva ne bo funkcionirala.

Samo to je po moje cisto prevec komplicirano zate. Ti se raje (kot je
predlagal
Bostjan) osredotoci na /etc/fstab in popravi tisto pot do naprave (diska).

lp,B