[LUGOS] Nfs priklop

kriko friko kristjan.ugrin at gmail.com
Tue Oct 16 19:21:15 CEST 2007

Pozdravljeni!
Danes sem nadgradil sistem še na drugem računalniku in imam težave s
priklapljanjem točk kot navaden uporabnik.
Moj primarni delovni računalnik je hkrati tudi nfs strežnik, na njem
je /etc/exports nastavljen:
---
/multiMedia/Images *(ro,all_squash,sync,no_subtree_check,insecure)
---

Insecure opcijo sem dodal, drugače navaden uporabnik sploh ne more
priklopit
nfs točke (illegal port access).

Drugi računalnik je na primarnega priklopljen na eth1 vmesnik, ki pa je
interna cona (ni požarnega zidu).
Na drugem računalniku je /etc/fstab izsek za nfs zapisan kot:
---
192.168.0.1:/multiMedia/Images /home/skupno/Images at server nfs
noauto,user,defaults 0 0
---

Če priklopno točko priklopim kot root deluje, kot navaden uporabnik pa ne
morem, čeprav je to delalo bp, dokler nisem nadgradil sistema na drugem
računalniku (sedaj je opensuse 10.3, prej 10.2).

Na računalniku kjer priklapljam mi javi:
user at linux:~> mount /home/skupno/Images\@server/
mount.nfs: Operation not permitted

medtem ko pa strežnik dovoli priklop:
Oct 16 18:40:21 linux mountd[22723]: authenticated mount request from
192.168.0.16:32806 for /multiMedia/Images (/multiMedia/Images)

Očitno je težava lokalna na drugem računalniku, vendar kje?