[LUGOS] disk

Gregor gregor.marinic at gmail.com
Tue Oct 16 17:03:25 CEST 2007

Pozdravljeni

Na obeh PCjih imam naložen Ubuntu (7.04). Na obeh imam eno fat32 particijo,
ki jo želim mountati.

Na prvem PCju sem v datoteko fstab dodal ukaz
/dev/hda5	/media/delo	vfat	umask=000  0  0
in zadeva lepo deluje

Na drugem sem naredil identično, vendar ne deluje. Razlika med PCjema je ta, da sem na prvem imel prej
Ubuntu 6.10 in ga nato nadgradil v 7.04 na drugem sem pa takoj instaliral 7.04.
Razlika je tudi v tem, da me na drugem PCju za dostop do ostalih diskov zmerom sprašuje za vpis gesla, kar se mi
pri prvem ne dogaja.

Zanima me, kako lahko mountam disk in kako se lahko odpravi preverjanje gesla ob prvem dostopu do diska na drugem PCju?

HVALA

Pozdrav
Gregor Marinič