[LUGOS] Failed reading printer status

Ales kavka14 at gmail.com
Fri Oct 12 10:49:56 CEST 2007

Imam težavo, ki mi dela velike preglavice. Za tiskanje že veliko časa
uporabljam CUPS in zadeva deluje bp. Pred kratkim sem nabavil nov
printer, ki sem ga tudi uspešno dodal. Veselo so uporabniki že tiskali
nanj. Včeraj se je zgodila ena stvar, da je bilo potrebno ustaviti job
preko web vmesnika (nič neobičajnega). Od takrat naprej pa zadeva ne
deluje več. Ko pošlješ novo zahtevo za tiskanje se premakne v dokončane
jobe, čeprav ni nič izbruhalo.

Z dmesg sem zaznal sledečo napako "drivers/usb/class/usblp.c: usblp0:
failed reading printer status", ki mi jo javlja po vsakem poskusu
tiskanja. Primer v CUPS-u je zelen se pravi aktiven,...

Kaj bi lahko bila težava?

BTW:Restart serverja ni pomagal, pred tem sem restartal tudi CUPS

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)