[LUGOS] samba 2 => samba 3 + ldap

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Wed Oct 10 19:35:48 CEST 2007

Zdravo,

imamo sledeč problem. Trenutno imamo samba 2 domeno in približno 40
računalnikov, ki so v to domeno vključeni. Postavili smo samba 3 z ldapom in
v ldap prenesli vse uporabnike. Sedaj bi radi v ldap prenesli še vse račune
računalnikov(uporabniške smo že), da nam ne bi bilo potrebno vseh 40
računalnikov odjavljati iz stare in prijavljati v novo domeno. Če naj zadeva
deluje, je potrebno za vsak računalnik vedeti geslo in SID. Geslo dobim v
smbpasswd, sid pa sem ob poskušanju ali bo zadeva šla skozi dobil s
programom newsid. Seveda je potrebno newsid namestiti in pognati na vseh
računalnikih kar pa je zamudno. Iskal sem torej kakšen drug način.

Nekje sem prebral, da so SIDi vseh računalnikov shranjeni v secrets.tdb,
vendar na samba 2 ne znam prebrati vrednosti v tej datoteki. Ali mi lahko
kdo pomaga? Obstaja kakšna druga rešitev, ki je sam še ne poznam?

hvala in lp
--
Janko Harej
TŠC Nova Gorica