[LUGOS] Smernice Pinga ali pogreb legende

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Oct 6 17:11:27 CEST 2007

Pozdrav vsem!

Nekaj dni že berem debato in se več ali manj hahljam. Predlagam, da se debata
preseli na seznam Pingo-user, ki je že nekaj časa bolj ali manj mrtev.  To bi
Mikka kot moderator Pingo-user že lahko naredil. Je pa tudi sicer splošno
koristna. Morda lahko nadaljujemo kar v angleščini, kaj pa ko bi združili kar
vse distribucije v enem ogromnem repozitoriju?

Razvijalcem Pinga in vseh ostalih (slovenskih) distribucij pa priporočam, da
distribucijo skrčijo le na orodja za prireditev, lokalizacijo in enostavnejše
ter udobnejše nameščanje distribucij, kakršnihkoli že. Bistveno pa je, da
imamo eno dobro izpiljeno glavno in nekaj specialnih.

Pomislek pa je - izdelava lastne distribucije najmanj podvoji problem(e). Pa
ne le tega, podvoji tudi razvoj kakega paketa, ki je bil drugje ustavljen.
Saj ne rečem - tudi sam sem razmišljal, da bi naredil svojo distribucijo.
Ampak, ko mi je pa padlo na pamet, koliko napak bi pri tem naredil (team do
neke kritične velikosti in nad njo naredi več napak), koliko ljudem bi požrl
živce (in obratno), sem se pa ustavil.

Ali ne bi raje popravili bolj kritičnih problemov in se potem lotili svojih
egotripov na kakem drugem področju?

Pozdrav, :(

Jože