[LUGOS] Smernice Pinga ali pogreb legende

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Oct 3 18:28:59 CEST 2007

Hojla!

On 10/3/07, Mojca Miklavec <mojca.miklavec.lists at gmail.com> wrote:
> Samo eno provokativno vprašanje. Inštaliram novi Pingo.

Katero izmed spodnjih vprašanj je tisto eno provokativno?

> a) Kaj se zgodi, ko želim paketek, ki ga Pingotovi razvijalci niso
> predvidili? Kako ga inštaliram?

Dodaš repozitorij, ki paket vsebuje in ga inštaliraš s svojim
najljubšim orodjem za vleko paketov z neta.

> b) Kako in kdaj lahko nadgradim Pingo?

Samo ob torkih ob petih - pod pogojem, da imaš srečo.

> c) A bo naslednja verzija čez leto ali dve sploh izšla in kdaj bo to?
> Ali bom morala Pingota čez dve leti vreči v smeti in namestiti Debian
> ali Suse? (ne sprašujem - samo povem, katero vprašanje bi si
> zastavila)

Bo. Tista, ki se prilega trenutni/zadnji verziji Fedore.

> d) Je sploh kakšna možnost nadgraditve, ne da bi morala izbrisati
> starega in naložiti novega?

Seveda. Ampak tega nismo testirali na terenu, ampak samo v
laboratoriju. Na mojem prenosniku je bil najprej Pingo 2.0, potem 3.0,
4.0, 4.1, kasneje pa Ferora 5 in trenutno Fedora 6. Vsakič z
nadgradnjo.

> e) Ali je lahko Debian, Fedora ali Suse tako dobro lokaliziran kot
> Pingo in zakaj ne? Ali drugače: kako težko je sodelovati z razvijalci
> dobro uveljavljenih distribucij in tiste malo bolj podpreti za
> slovenščino?

Si znorela?

> Kapo dol za delo, ki ga naredijo razvijalci. In Pingo dobro prispeva v
> popularizacijo linuxa. Ampak če distribucija čez dve leti umre ... je
> bilo dosti dela jalovega.

In kaj si ti storila za njegovo smrt?

Lep večer in srečno, Mikka