[LUGOS] Ne morem dostopati do domen na strežniku

Ales kavka14 at gmail.com
Mon Oct 1 15:48:51 CEST 2007

Imam strežnik (dns, www,...) na lokalnem strežniku, ki je viden tudi od
zunaj. Do sedaj sem imel router m0n0wall sedaj pa smo nabavili en cisco
(vključuje tudi VoIP). Težava je v tem, da če hočem dostopati do domen,
ki jih gostujem na omenjenem strežniku. Od zunaj je vse dostopno OK.
Tega očitno ne razumem najbolje kajti že prej sem moral nastavljati, da
se določena domena nahaja na omenjenem strežniku. Za vsako posebej sem
moral to nastaviti.
Zakaj to? A manjka kaj v nastavitvah? Rad bi namreč vsem v lokalnm
omrežju  omogočil dostop do vseh gostujočih domen (brez dodatnega
nastavljana). Se pravi v bind dodam novo domeno in že je dostopna od
znotraj (od zunaj nisem imel nikoli nobene težave).

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)