[LUGOS] eduroam - ne dela na drugih fakultetah

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Nov 30 10:12:36 CET 2007

On Fri, 30 Nov 2007 aljosa.spanger at siol.net wrote:

> Eduroam lepo dela na fakulteti, ko pa gremo s prenosnikom na drugo
> fakulteto preprosto ne dela vec. V cem bi lahko bila tezava.

Verjamem, da takorekoc vsemu obcestvu te mail liste tale mail izgleda
cisto normalno, ampak ce bi poznali toliko ozadja, kolikor ga poznam sam,
bi jim verjetno deloval kot eden bolj smesnih mailov.

Vam to ne dela, ker ste kot ena izmed fakultet Univerze v Mariboru po
hierarhiji radius streznikov ostalemu svetu dostopni preko glavnega radius
streznika Univerze v Mariboru, vas radius streznik pa noce komunicirati z
nasim. Dobro, ce prav vem, imate se neke druge povezave, ampak tisto ne
zajema vsega ostalega sveta, predvsem pa ne vseh drugih fakultet.

Ta problem imate ze vec kot eno leto in ga se vedno niste resili. Najprej
ga je nekaj mesecev brezuspesno reseval tvoj predhodnik (nikoli sicer
nismo izvedeli koliko casa od teh nekaj mesecev je dejansko kaj reseval in
koliko casa je bil ze v penziji pa nihce ni vedel, da je ze v penziji),
sedaj ga pa vsaj od pomladi naprej resujes ti in nic ne vem, da bi ze kaj
naredil.

Ze takrat spomladi, ko si bil tukaj, sem ti povedal, da na vse pakete, ki
jih nas radius poslje proti vasemu, ni nikoli nobenega odziva in da
preveri ali tile paketi sploh pridejo do vasega radiusa, ce pridejo, ali
vas radius odgovori nanje in ali tisti odgovori zapustijo vase omrezje. Ni
mi znano, da bi v vseh teh mesecih ugotovil karkoli od tega.

Spomnim se se, da sem ti povedal, kako v prvi vrsti preveri nastavitve na
firewallu, ki ga menda imate pred radiusom in pa morebitna iptables
pravila na samem radius strezniku. Tudi tocen opis prometa (IPji, UDP
porti, ...), ki ga morate spustiti skozi v eno smer in v drugo smer sem ti
povedal. A je to tako zelo tezko pogledati in po potrebi popraviti, da
tega v vec kot pol leta ni mogoce narediti?

In potem se tukaj na tej mail listi pojavi tale mail, kakor bi ga napisal
en ubogi nevedni student, ki mu nekaj na njegovi domaci fakulteti deluje,
na drugih pa ne. Ehh...

Lep pozdrav,
 		Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/